Op weg naar Rome - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Op weg naar Rome - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Op weg naar Rome

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

08 Maart 2017 | Nederland, Nederland

Op weg naar Rome is een meer jaren plan.
Mijn eerste plan loopt van Würtzburg naar Füssen (De Romantische Strasse). Ongeveer 450 km. De bedoeling is dat in de maand april te gaan bewandelen.
Harry gaat mee met de Camper waar door het wat minder avontuurlijk zal zijn dan mijn tocht naar Santiago de la Compostela. Maar mijn enthousiasme es niet minder.
Ook deze keer hou ik een reisverslag bij. Wie me wilt volgen of wilt reageren kan dat doen bij dit verslag.
Mijn vertrekdatum is 4 april 2017 vanaf die datum zal ik verder gaan met verslagen maken.
Dus.... Tot 4 april

  • 08 Maart 2017 - 14:36

    Jan Alberts:

    Hallo Tootje,
    Voor die tijd spreken we elkaar nog wel maar via deze weg wil ik je alvast heel veel succes en bovenal heel veel plezier toewensen. Kan wachten op de foto's want dit is een zeer mooie omgeving waar je begint met je tocht. Groet, Jan A.

  • 08 Maart 2017 - 15:20

    Gert-Jan En Ans Rodenburg:

    Beste Tootje en Harry,
    Wat een moed!! Maar je/jullie zal/zullen zeker genieten, zeker ook je eerste route via die Romantische Strasse. (Wanneer je het prachtige middeleeuwse stadje Rothenburg o/d Tauber aandoet/langskomt, volgens GJ komt hij daar oorspronkelijk vandaan, haha)
    Goede voorbereiding en heel veel sterkte!!
    We gaan je volgen.
    Groeten, Gert-Jan en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tootje

Sportieven wandelende oma

Actief sinds 07 Juli 2016
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 91125

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Vervolge op weg naar Rome.

04 April 2017 - 30 April 2017

Op weg naar Rome.

07 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Tootjewandelendopweg2 Assen / Nijmegen

Landen bezocht: