Creglingen - Rothenburg 20,5 km. - Reisverslag uit Münster, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Creglingen - Rothenburg 20,5 km. - Reisverslag uit Münster, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Creglingen - Rothenburg 20,5 km.

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

10 April 2017 | Duitsland, Münster

Vandaag een mooie zonnige dag. Na een kleine 2 km kwam ik in Herrottskirche. Ik was getipt dat daar een altaar was, wat in zijn geheel uit houtgesneden was. Mij was verteld dat het een aanrader was om het te gaan kijken. Harry met de camper en ik lopend kwamen we elkaar daar weer tegen. Altaar gemaakt tussen 1460 en 1531 door Tilman Riemenschneider. Was een aardig staaltje huisvlijt. Vervolgens liep ik naar Münster een klein dorpje aan de Tauber. En daarna door naar Rothenburg. Vlak voor de stad is een camping daar blijven we twee dagen. Voor mij morgen een rustdag om vervolgens Rothenburg te bekijken en dan woensdag weer verder.

(Ik probeer steeds foto's te plaatsen, maar helaas lukt het me niet. )

• 10 April 2017 - 17:48

Ruurd En Margje:

Tootje, je hebt een goede vrije dag uitgezocht. Wij herinneren Rothenburg als een heel mooie stad, dus genieten jullie maar van de vrije dag. Heel veel plezier!

• 10 April 2017 - 19:52

Bieps:

Vergeet niet op de Rijn te letten. Bron van bestaan voor ons gezin.

B.