Donauwörth - Rain - Oberndorf 22 km. - Reisverslag uit Rain, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Donauwörth - Rain - Oberndorf 22 km. - Reisverslag uit Rain, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Donauwörth - Rain - Oberndorf 22 km.

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

19 April 2017 | Duitsland, Rain

Maandag 16 april.
Donauwörth verlaten ging niet echt goed. Was al 2 x terug gelopen naar de laatste markering, maar niets te vinden hoe verder. Na wat na vragen en de app. Maps me de kortste weg naar het volgende dorp genomen. En daar vond ik de route ook weer. Mijn keus was niet zo mooi maar uiteindelijk wel de oplossing. Ik liep verder langs de stille kant van de Donau. Mooie natuur en een heerlijke stilte. Ik verliet de Donau om later bij de Lech uit te komen en zo door naar het stadje Rain. In Rain regende het. ( hoe kan het ook) ik had daar door niet veel zin om er verder rond te lopen. Langs een bloementuin dierentuin verliet ik het dorp. Vervolgens liep ik door een waterwin gebied, met veel zij takken van de Lech. Vlak voor Obendorp liep ik tegen een grot van Lourdes aan. Een knus plekje om te genieten van de stilte. Nog een klein stukje het bos uit en einde etappe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tootje

Sportieven wandelende oma

Actief sinds 07 Juli 2016
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 91110

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Vervolge op weg naar Rome.

04 April 2017 - 30 April 2017

Op weg naar Rome.

07 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Tootjewandelendopweg2 Assen / Nijmegen

Landen bezocht: