Donauwörth - Rain - Oberndorf 22 km. - Reisverslag uit Rain, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Donauwörth - Rain - Oberndorf 22 km. - Reisverslag uit Rain, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Donauwörth - Rain - Oberndorf 22 km.

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

19 April 2017 | Duitsland, Rain

Maandag 16 april.
Donauwörth verlaten ging niet echt goed. Was al 2 x terug gelopen naar de laatste markering, maar niets te vinden hoe verder. Na wat na vragen en de app. Maps me de kortste weg naar het volgende dorp genomen. En daar vond ik de route ook weer. Mijn keus was niet zo mooi maar uiteindelijk wel de oplossing. Ik liep verder langs de stille kant van de Donau. Mooie natuur en een heerlijke stilte. Ik verliet de Donau om later bij de Lech uit te komen en zo door naar het stadje Rain. In Rain regende het. ( hoe kan het ook) ik had daar door niet veel zin om er verder rond te lopen. Langs een bloementuin dierentuin verliet ik het dorp. Vervolgens liep ik door een waterwin gebied, met veel zij takken van de Lech. Vlak voor Obendorp liep ik tegen een grot van Lourdes aan. Een knus plekje om te genieten van de stilte. Nog een klein stukje het bos uit en einde etappe.