Obendorf - Klosterholzen - Biberbach 25,6 km - Reisverslag uit Biberbach, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Obendorf - Klosterholzen - Biberbach 25,6 km - Reisverslag uit Biberbach, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Obendorf - Klosterholzen - Biberbach 25,6 km

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

19 April 2017 | Duitsland, Biberbach

Dinsdag 17 april.
Het eerst deel liep langs een drukke verkeersweg, tegen de wind in. Na 3 km mocht de andere kant op en kreeg ik de wind meer van achteren. Ook begon het toen te sneeuwen. Gepakt in plastic ging ik verder. Was wel knus zo in mijn poncho.
In het bos was het een kerstkaart. Mooi besneeuwde dennenbomen. Behalve het ontmoeten van een ezel was er niet veel te beleven. Aangekomen in Kloster-Holzen bleek het klooster een luxe hotel te zijn.
Mijn einddoel voor vandaag was Biberbach. Dat bleek ook een stil dorp te zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tootje

Sportieven wandelende oma

Actief sinds 07 Juli 2016
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 91112

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Vervolge op weg naar Rome.

04 April 2017 - 30 April 2017

Op weg naar Rome.

07 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Tootjewandelendopweg2 Assen / Nijmegen

Landen bezocht: