Landsberg am Lech - Epach - Hohenfurch 30 km. - Reisverslag uit Hohenfurch, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Landsberg am Lech - Epach - Hohenfurch 30 km. - Reisverslag uit Hohenfurch, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Landsberg am Lech - Epach - Hohenfurch 30 km.

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

25 April 2017 | Duitsland, Hohenfurch

Zondag 23 april
Nadat ik Landsberg verlaten had liep ik al gauw door een wildpark. Deze keer was ik er op verdacht dat ik weer wilde zwijnen tegen kon komen. Maar.... Helaas wel een grote groep reeën. Ook deze renden weer voor me weg. Ik was vast een grooot schrikbeeld voor ze zo vroeg in de morgen. Ook veel eekhoorntjes gezien. Via Pitzling Mundraching naar Epach. Allemaal slapende dorpjes, waar niets te beleven viel behalve een blaffende hond. In Epach stak ik de Lech over om via Kinsau in Hohenfurch te komen. In Hohenfurch was geen slaap mogelijkheid we zijn toen door gereden naar Schongau. Daar hebben Harry en ik samen het stadje bekeken, maar eerst nog eens 100 treden omhoog. Vervolgens hebben we daar de verjaardag van Coen gevierd met een heerlijk stuk taart.