Landsberg am Lech - Epach - Hohenfurch 30 km. - Reisverslag uit Hohenfurch, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Landsberg am Lech - Epach - Hohenfurch 30 km. - Reisverslag uit Hohenfurch, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Landsberg am Lech - Epach - Hohenfurch 30 km.

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

25 April 2017 | Duitsland, Hohenfurch

Zondag 23 april
Nadat ik Landsberg verlaten had liep ik al gauw door een wildpark. Deze keer was ik er op verdacht dat ik weer wilde zwijnen tegen kon komen. Maar.... Helaas wel een grote groep reeën. Ook deze renden weer voor me weg. Ik was vast een grooot schrikbeeld voor ze zo vroeg in de morgen. Ook veel eekhoorntjes gezien. Via Pitzling Mundraching naar Epach. Allemaal slapende dorpjes, waar niets te beleven viel behalve een blaffende hond. In Epach stak ik de Lech over om via Kinsau in Hohenfurch te komen. In Hohenfurch was geen slaap mogelijkheid we zijn toen door gereden naar Schongau. Daar hebben Harry en ik samen het stadje bekeken, maar eerst nog eens 100 treden omhoog. Vervolgens hebben we daar de verjaardag van Coen gevierd met een heerlijk stuk taart.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tootje

Sportieven wandelende oma

Actief sinds 07 Juli 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 91107

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Vervolge op weg naar Rome.

04 April 2017 - 30 April 2017

Op weg naar Rome.

07 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Tootjewandelendopweg2 Assen / Nijmegen

Landen bezocht: