Rothenburg - Reisverslag uit Rothenburg ob der Tauber, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Rothenburg - Reisverslag uit Rothenburg ob der Tauber, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Rothenburg

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

11 April 2017 | Duitsland, Rothenburg ob der Tauber

Rustdag? Rothenburg bekijken. Leuk stadje, veel bezienswaardigheden zoals een stadsmuur waar leuk op gewandeld kon worden,veel stadspoorten, musea en winkeltjes. Morgen weer aan de wandel.

Bij mijn vorige verslagen zijn nu ook foto's geplaatst.

• 13 April 2017 - 06:09

Annitha:

Live Tootje, he bent dust van start gigantic, flink hoor! Ik lees nu pas je verslagjes omdat wij door de USA reizen. Wij zijn nu asn het eind vd reis en overnachten in las Vegas om hierna de camper weer in te leveren. Het was een hele belevenis , veel gezien en indrukken opgedaan. Rothenburg is prachtig , vind je niet? Staan jullie op die kleine camping onder aan de berg? Nog wat opgestoken vd joodse geschiedenis vh stadje? Wij wensen jullie nog veel plezier samen, liefs Peter en Annitha