Biberbach - Augsburg 22km - Reisverslag uit Augsburg, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Biberbach - Augsburg 22km - Reisverslag uit Augsburg, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Biberbach - Augsburg 22km

Door: TootjeSurie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

19 April 2017 | Duitsland, Augsburg

Ook vandaag begon de route erg saai. Veel op het fietspad langs de verkeersweg. Ook nu sneeuwde het vaak en veel. Dus weer diep in de poncho. Na het dorpje Achsheim liep langs de Schmutter. Een klein riviertje. Het was een heerlijk blubberpad. Glijdend en glibberend kwam ik toch veilig aan het eind, om vervolgens in Gersthoven aan te komen. Daar stond Harry met een heerlijk kopje koffie voor me klaar. Daarna nog 9 km naar de plaats van bestemming. Augsburg daar blijven we een dag om de stad te bekijken. Vrijdag dus weer verder.

• 21 April 2017 - 10:53

Ruurd En Margje:

Dankjewel voor de mooie verslagen. Wij genie ten bovendien van de prachtige fotos

• 21 April 2017 - 11:35

Jan Alberts :

Hallo Tootje, Harry, wat weer leuke wandelverslagen. Beetje jammer van de weersomstandigheden., hopelijk (ziet er wel naar uit volgens Duitse tv) de rest van de route beter weer. Geniet er van.

• 21 April 2017 - 17:21

Cobi:

hoi Tootje en Harry,
    In Augsburg waren jullie ter hoogte van Hetzenhausen, alleen flink wat kilometers westelijker. Kom je ook langs de Ammersee? Wij kwamen 2 jaar geleden door Fürstenfeldbroek en dan langs de Ammersee.
    Groetjes!