Wildsteig - Halblech 17km. - Reisverslag uit Halblech, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Wildsteig - Halblech 17km. - Reisverslag uit Halblech, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Wildsteig - Halblech 17km.

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

25 April 2017 | Duitsland, Halblech

Ik begon vanmorgen eerst met nog een klein bezoekje aan het plaatselijke kerkje. Van buiten zag het wrg lief uit. Binnen ja ik vond het te druk. Rokoko, veel gouden beelden, drukke schilderingen op alle muren en tegen het plafond.
Na een kleine 5 km kwam ik in Wies. Ook daar was een kerk, deze viel onder het wereld erfgoed van Unesco. Dus ook een kijkje nemen. Mijn ervaring was het zelfde als het kleine kerkje eerder deze ochtend. Het verschil was nu dat hier heel veel toeristen naar toe gaan. Rond om de kerk waren allerlei rand activiteiten, "souveniers en eetgelegenheden"
Inmiddels loopt mijn route nu door de voor de Alpen. Ik heb dan ook regelmatig flinke besneeuwde bergen voor me.

  • 26 April 2017 - 07:36

    Jan Alberts:

    Hallo Tootje (en soigneur Harry), weer leuke reisverslagen. Ben zeer benieuwd naar je foto's
    Groet Jan

  • 28 April 2017 - 11:29

    Ans:

    Leuk om je zo te volgen.
    sterkte.
    Gert-Jan en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tootje

Sportieven wandelende oma

Actief sinds 07 Juli 2016
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 91117

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Vervolge op weg naar Rome.

04 April 2017 - 30 April 2017

Op weg naar Rome.

07 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Tootjewandelendopweg2 Assen / Nijmegen

Landen bezocht: