Wildsteig - Halblech 17km. - Reisverslag uit Halblech, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Wildsteig - Halblech 17km. - Reisverslag uit Halblech, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Wildsteig - Halblech 17km.

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

25 April 2017 | Duitsland, Halblech

Ik begon vanmorgen eerst met nog een klein bezoekje aan het plaatselijke kerkje. Van buiten zag het wrg lief uit. Binnen ja ik vond het te druk. Rokoko, veel gouden beelden, drukke schilderingen op alle muren en tegen het plafond.
Na een kleine 5 km kwam ik in Wies. Ook daar was een kerk, deze viel onder het wereld erfgoed van Unesco. Dus ook een kijkje nemen. Mijn ervaring was het zelfde als het kleine kerkje eerder deze ochtend. Het verschil was nu dat hier heel veel toeristen naar toe gaan. Rond om de kerk waren allerlei rand activiteiten, "souveniers en eetgelegenheden"
Inmiddels loopt mijn route nu door de voor de Alpen. Ik heb dan ook regelmatig flinke besneeuwde bergen voor me.

• 26 April 2017 - 07:36

Jan Alberts:

Hallo Tootje (en soigneur Harry), weer leuke reisverslagen. Ben zeer benieuwd naar je foto's
    Groet Jan

• 28 April 2017 - 11:29

Ans:

Leuk om je zo te volgen.
    sterkte.
    Gert-Jan en Ans