Würtzburg-Bad Mergentheim - Reisverslag uit Würzburg, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu Würtzburg-Bad Mergentheim - Reisverslag uit Würzburg, Duitsland van Tootje Surie - WaarBenJij.nu

Würtzburg-Bad Mergentheim

Door: Tootje Surie

Blijf op de hoogte en volg Tootje

08 April 2017 | Duitsland, Würzburg

Verslag over drie dagen wandelen.
met Harry naar de start gegaan en daar werd een intervieuw met mij gehouden en enkele film opnames. Vervolgens kon ik vertrekken. Om de stad uit te komen begon ik al met 265 traptreden omhoog. Goede training. Prachtige route.
Dag 2 ging er nog al wat verkeerd. Ik volgde de pijlen maar kwam in een afgelegen dorp terecht. Ik had al 16 km gelopen maar op de route 5 km opgeschoten, niet dus. Harry bracht met de camper weer naar de goede plek. De rest van de route liep gesmeerd.
Dag 3 Van Bischopsheim naar Bad Mergentheim 25 km. Deze keer ging het zonder al te veel problemen. Wel veel zware klimmetjes. Veel in het bos gelopen. Op een moment stond er een brievenbus met een sleutel in het slot. Opeengemaakt en er lag een dagboek in met een pen. De passerende wandelaar kon er haar of zijn verhaal in kwijt. Heel byzonder. Er staat nu een verhaaltje in van iemand uit Norg. Mijn route ging verder, de zon kwam door en eindelijk werd het lekker warm. In Bad Mergentheim aan gekomen trof ik Harry weer op de Marktplatz. En trakteerde we ons op een ijsje.
Door dat het niet altijd eenvoudig is om internet te vinden sla ik regelmatig wat dagen over. Het gaat verder prima. Tot de volgende keer.

  • 08 April 2017 - 23:28

    Jan Hilarius:

    Hallo Tootje en Harry.

    Vandaag al heel wat gezien.
    Morgen begint de tocht naar Rome.
    Ik wens je veel succes !
    En geniet ervan.
    Groet Jan Hilarius.

  • 09 April 2017 - 10:32

    Bieps:

    Blij van jullie te horen en ook wel jaloers. Wilde je nog bellen voor je vertrek, wel aan Joeps verjaardag gedacht, maar vergat dat je al weg ging.
    Leuk om weer te lezen over je avonturen. Wie en waarom werd je ge interviewd?


  • 09 April 2017 - 10:45

    Jan Alberts :

    Mooi verslag Tootje. In gedachten loop ik deze mooie route mee. Nogmaals geniet er van, van de omgeving van de route dan doen wij dat met jouw verhaal. Heel veel plezier en succes gewenst Tootje en uiteraard ook Harry. Groet Jan A.

  • 09 April 2017 - 13:39

    Ruurd En Margje:

    Hallo wandel(ster)
    Je wordt al even ster als we lezen dat de film al op je wacht. Maar gelukkig ook Harry. Mood dat allies goed goat. Wij hebben Jaarvergadering GoudenKruisver. Bijgewoond, dus geen wandelen! Wensen je samen nog veel plezier.

  • 09 April 2017 - 20:26

    Tootje Surie:

    Bieps Harry was de filmer en de intervieuwer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tootje

Sportieven wandelende oma

Actief sinds 07 Juli 2016
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 91144

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2018 - 30 Augustus 2018

Vervolge op weg naar Rome.

04 April 2017 - 30 April 2017

Op weg naar Rome.

07 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Tootjewandelendopweg2 Assen / Nijmegen

Landen bezocht: